Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. augusztus 21., kedd

tyűűűha O:

Sziasztok! :D Mi a helyzet az írói világban? Nos több dologgal is jöttem ismét.
1. Az egyik. Nagyon nagyon, de nagyon elkeserít, hogy egy csomó jó író fogja és abbahagyja az írást. Megértem valamilyen szempontból, hogy már unalmasak a Twilight fanfiction-ök és lassan már a Kristen-Robert történetek is. Előbb utóbb maga az író is slampossá válik és egyszerűen nem tud tovább jutni. Anno én is ebben a cipőben jártam, hogy már magam sem tartottam érdekesnek azt, amit írok. Elszomorít, hogy milyen sokak kerülnek ebbe a csapdába, de aki szeret írni, van tehetsége hozzá, az véglegesen úgyse hagyja abba. Én is az írásban tudom kiélni magam, és bevallom, hogy kezdem én magam is úgy érezni, hogy nem elég jó, amit írok, már én se érzem azt a nagy hevességet, amikor belevágtam ebbe a történetbe. De nem maga az írást akarom abbahagyni, hanem egyszerűen valami másba belevágni esetleg. Ettől függetlenül a mostani történetemet még be fogom fejezni mindenképp.

2. Ha már ennyire felkapott lett A szürke ötven árnyalata, akkor lenne egy kérdésem. Azt mondják, hogy Alkonyat fanfiction-ként kezdődött, és tulajdonképpen a történet menete majdnem hasonlít is rá: lásd első kötet-elhagyás ~New Moon. Nyilván tudjuk, hogy a 3. kötet végén happy end lesz, akkor szintén lesz benne lánykérés, és miután összeházasodnak Ana gyereket fog várni? Nem az, hogy nem lenne jó, nyilván szuper lenne, hiszen ebbe a könyvben nincs semmi természetfeletti, szinte a való életben játszódik.

3. Ajánlotok nekem, valami jó könyvet? Nem muszáj természetfelettinek lennie, de hasonló lehet. Nem kell csöpögnie a nyáltól ezért is tetszik A szürke ötven árnyalata, amiben pont annyi romantika van, ami még elviselhető. Szívesen olvasnék már valamit, hogy egy kicsit kiragadjam magam a Twilight őrületből, és RobSten-ből :D bár szeretem őket ^^ (röpke megjegy. - Imádom Az utolsó mohikánt filmben, megunhatatlan csak két nap alatt már 3szor néztem meg és még mindig imádom. Kaptam olyan nagy ajándékot, hogy megkaptam könyvbe is de lehidaltam. Engem főleg a romantikus szála érdekelne (ettől függetlenül köszönöm Devilnek) nem tud valaki róla magyar fanfiction-t? XDD Esetleg  A Szürke ötven árnyalatából - az igazi könyvhöz kapcsolódóan - tudtok kitalált történetet? Aki már elolvasta az első kötetet, esetleg nem talált ki valami folytatást?

4. Igazán sajnálom, de nem tudom mikor fog a friss érkezni :( igyekszem vele, amennyire tudok már belekezdtem, csak nem tudom miért .. megakadtam. Az ötlet meg van, inkább talán kedv nincs hozzá, hogy neki üljek írni. Nem kell aggódni, nem rémiszgetni akarok senkit, mindig így járok aztán hopp egyszer csak kedvem szottyan neki ülök és pár fejezet megírok hirtelen :D

5. A saját történetemmel kapcsolatban, ha megírom az első fejezetet esetleg van rá igény, hogy egy másik blogot csinálva neki felrakjam?

na ennyi lenne xD örülnék, ha írnátok valami véleményt, hozzászólást vagy.. akármit :D
Puszi nektek ^^

5 megjegyzés:

  1. szia!
    megkaptad az e-mailt?
    üdv:Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én tudnék ajánlani egy pár könyvet ha érdekel. De asssssszzzzzzzem írok inkább emailt. Ott egyszerűbb nemde? :)
    PUSSZ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szija :) az tökéletes lesz köszönöm szépen :))) puszillak

      Törlés